Rakan...

Ahad, 23 Oktober 2011

Carta Nasyeed.Com

Assalamualaikum...

    Kali ini ingin membicarakan tentang nasyid. Sebagai peminat nasyid, aku mesti akan mencari medium  mengenai info-info terkini nasyid misalnya, mengenai lagu-lagu terbaru, artis nasyid yang baru, perkembangan nasyid, dan semuanyalah tentang nasyid. Selain Nasyid Minggu Ini (RTM) dan Carta Nasyid IKIM.fm, ada satu lagi yang dipanggil Carta Nasyeed.Com. Biasalah, zaman semakin canggih dan banyak alternatif yang dapat digunakan untuk menarik ramai peminat nasyid untuk mengundi dan menyokong lagu-lagu nasyid serta artis nasyid pilihan mereka.


Sebenarnya, aku tidak tahu sangat pasal Carta Nasyeed. Com ni, huhu... Ketinggalan nampaknya di situ. Namun, bolehlah dikatakan masih baru lagi. Sekarang ni masuk undian Minggu Ke-42, 2011. Undiannya senang sahaja dengan menggunakan akaun 'Facebook'. Lagu-lagu nasyid yang dipertandingkan dalam Carta Nasyeed. Com ni menggunakan lagu-lagu yang terdapat dalam 'You Tube' yang dibuat oleh artis tersebut atau mungkin peminat. Itu menjadi salah satu syarat kepada artis-artis nasyid untuk menyertai carta nasyid ini. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik... 

Sila 'LIKE' di page ini: klik Nasyeed.Com untuk mengetahui info-info mengenai nasyid. Kemudian, untuk undian pula, pergi ke page ini; klik Carta NC dan 'LIKE'. Seterusnya, pergi ke aplikasi dan akan  keluar satu halaman untuk mengundi dengan klik pada vote. Pilihlah yang mana satu menjadi pilihan anda. hehe2...Ini gambarnya...
Pergi ke Aplikasi, kemudian klik 'vote'


Kemudian, pilihlah lagu-lagu undian anda. Jangan lupa klik 'SUBMIT' untuk menghantar undian anda. Itu sahaja, teruskan menyokong hiburan mendidik jiwa... Syukran.


Sebagai tanda sokongan, buatlah gambar profile 'facebook' anda dengan disertakan button Carta NC. Untuk membuatnya klik PicBadges  . Terima Kasih..


"I LOVE NASYID"



Tiada ulasan:

Catat Ulasan